Regels bij openen IJsbaan!

Beste leden IJsvereniging Dreischor,

Mochten we open gaan, dan gelden de volgende regels.

Het bestuur heeft besloten dat: Er geschaatst mag worden (alleen leden van de ijsvereniging Dreischor) tot en met 17 jaar (dus ben je 17 jaar mag je nog schaatsen). De kantine is dicht en ook het toilet blijft gesloten! er is geen koek en zopietent. Er mogen geen toeschouwers aanwezig zijn op de ijsbaan. De openingstijden zijn gewijzigd en zullen bij opening vermeld worden. Ouders brengen hun kinderen tot aan het hek. Er is een meldplicht bij de toegang en indien nodig zal er om een ID kaart gevraagd worden. Ouders mogen niet mee het ijs op! Zij mogen ook niet het terrein op. Bij bijzondere situaties zal één ouder het terrein mogen betreden, maar zal daar in overleg met de corona coördinator toestemming voor krijgen. Bij de toegang staat een bestuurslid of aangewezen persoon en zal indien nodig instructies geven en deze dienen opgevolgd te worden. Er is altijd één corona coördinator aanwezig bij de ijsbaan en deze is bevoegd om in te grijpen bij bepaalde situaties. Ook in dit geval dienen de instructies opgevolgd te worden. Bij het niet opvolgen van instructies word(t)(en) de perso(o)n(en) verwijderd van de ijsbaan of de ijsbaan wordt gesloten! Bij het betreden van de opgang naar de ijsbaan, volg de aangegeven instructies op de borden of anders vermeld. Personen die mogen komen schaatsen, die nog geen lid zijn, en op het dorp wonen, moeten lid worden van de ijsvereniging. (Dit seizoen wordt er geen contributie geïnd). Dit kan via E-mail a.berrevoets@hetnet.nl. Belangrijk bij opgave: Naam, voorletters, woonplaats (adres) en geboorte datum. Voor basisschool kinderen van, De klimop te Dreischor die elders wonen, is een uitzondering gemaakt, deze mogen komen schaatsen. verder blijven te alle tijden de coronaregels leidend! Het bestuur kan indien nodig te alle tijden de regels en/of anders m.b.t de ijsbaan, aanpassen of veranderen!!

Het bestuur is zich er bewust van, dat we leden teleurstellen. Wij hopen dan ook op uw begrip, in deze lastige situatie.

Tonnie Berrevoets
Het bestuur IJsvereniging Dreischor.

Reageren niet meer mogelijk.

openingstijden

Tijdens een schaatsperiode zijn de openingstijden:

Zaterdag 10.00-12.00 en van 13.00- 17.00 en van 19.00-22.00

Zondag 13.00 - 17.00 en van 19.00- 21.00

Ma- di-do-vrij 15.00 -17.00 en 19.00-21.00

wo 13.30-17.00 en 19.00-21.00

Indien het ijs tijdens openings uren dusdanig slechter wordt kan het bestuur besluiten om de baan eerder te sluiten om de veiligheid te waarborgen.

december 2021
M D W D V Z Z